Follow Pena Hiburan

Gara Gara Isu Nikah Tersebar, Bront Palarae Batalkan Resepsi Di KL


“Saya tak rahsiakan. Tapi saya nak jaga hati banyak pihak. Saya ada ramai kawan, jadi kalau katakan saya jemput beberapa orang saja, nanti yang lain kecil hati pula”

“Memang saya merancang nak adakan resepsi dan jemput kawan-kawan. Tetapi sedang saya merancang, tiba-tiba tersebar pula cerita yang saya sudah bernikah”

“Selepas apa yang dah berlaku ni, saya tak mungkin akan buat resepsi di Kuala Lumpur. Saya hanya akan buat majlis resepsi di Hatyai sekitar hujung tahun ini,”


 Itulah kata kata Bront Palarae dalam satu temubual bersama media ketika tayangan telemovie New York Cinta. Beliau sebenarnya ada merancang untuk membuat resepsi perkahwinan di Kuala Lumpur menjemput rakan rakan namun ia terpaksa di’batalkan selepas kejutan yang dirancang tidak menjadi dengan isu nikah yang panas.

Pena Hiburan: Tak pe la Bront, ikut jela kata hati kamu, btw majlis tu pon majlis kamu, bukannya majlis orang lain, yang penting dalam walimah ini adalah memaklumkan kepada semua agar tidak timbul fitnah
 sumber: r o t i - k a y a

No comments:

Post a Comment