Follow Pena Hiburan

Selipar Terpakai Jadi Mas Kahwin Untuk 30 Minit

Selipar terpakai,duit Rm 2,sudu,pemetik api atau sebagainya terdapat ketika akad nikah dijadikan Mas kahwin .Malah ada masanya pernikahan itu hanya sah selama 30 minit.Ini diakui oleh Suhana 34 Tahun yang pernah 3 kali kahwin kontrak.

Perkahwinan pertama  Tempoh 4 bulan ,Mas khawin sebuah kitab,Perkahwinan kedua tempoh 3 minggu dan Mas Kahwin sebuat handphone serta perkahwinan ketiga hanya untuk 2 bulan dengan Mas khawin Rm 2.


Itulah pengalaman yang mengerikan yang dialami oleh Suhana yang sebelum ini pengikut Ajaran Syiah.Suhana berkata berdasarkan pengajaran Tok Guru dan pemimpin kanan kumpulan itu semua pengikut wajib kahwin mutaah walaupun hanya 5 minit.Malah kahwin mutaah adalah rukun yang perlu dilakukan sebelum diiktiraf sebagai ahli kumpulan itu.

Lafaz nikahnya pula seperti " Aku terima nikah....binti...secara mutaah dengan sepasang selipar bagi tempoh 30 minit."Penceraiannya pual akan jatuh secara automatik selepas tempoh itu tamat dan sebaik sahaja mereka melakukan hubungan sex bersama pasangan.

Selepas keluar dari kumpulan beliau bukan sahaja diajak semula menyertai kumpulan itu tetapi diugut agar jangan membocorkan apa yang berlaku didalam kumpulan.

Kumpulan Syiah ini akan sentiasa bergerak diluar kawasan lembah klang untuk merekrut dan memujuk wanita yang lemah dan ctek ilmu agamanya untuk berkahwin secara mutaah dan memujuk mereka sebagai ahli kumpulan.
sumber: sinarharian

No comments:

Post a Comment