Follow Pena Hiburan

Tasha Shilla Nafi Jadi Punca Prestasi Mahali Jasuli Merosot Kebelakangan Ini


Rasanya semua orang tahu akan hubungan yang terjalin di antara Tasha Shilla dan pemain bola sepak kebangsaan Mahali Jasuli walaupun kedua dua mereka tidak pernah mengakui yang mereka kini bercinta.

Terbaru, ada spekulasi timbul mengatakan prestasi permainan Mahali Jasuli kini merosot akibat gagal memberikan perhatian kepada kerjaya kerana terlalu sibuk bercinta & ini mengundang kata kata yang Tasha Shilla menjadi punca kemerosotan tersebut.


“Daripada awal lagi saya dah nyatakan yang saya hanya berkawan dengan Mahali. Saya sokong dia sebagai kawan, bukan teman istimewa,” Tasha Shilla mengulangi pendirian beliau tentang status hubungan mereka ketika ini.

“Mungkin sekarang ni dia tengah alami kecederaan, sebab itu dia tak dapat beraksi dengan baik. Kenapa nak libatkan saya kalau dia tak beraksi cemerlang? Kenapa bila dia tunjukkan prestasi cemerlang dia, tak pula orang sebut nama saya,” tambahnya lagi.

Tasha Shilla turut mengakui yang beliau memang sudah bersedia untuk berkahwin tetapi urusan jodoh ini beliau serahkan kepada Tuhan.

sumber: malaysian digest

No comments:

Post a Comment