Follow Pena Hiburan

Farah Dhiya Mengamuk Di Instagram Buat Kali Kedua Dalam Tempoh 2 Minggu


Semalam gunung berapi meletop gara gara akaun Instagram milik Farah Dhiya di spam oleh peniaga peniaga online yang tidak mempunyai etika perniagaan yang baik dengan catra mengganggu privacy orang lain.

Apa yang menyakitkan hati semua orang, Individu yang tidak bertanggungjawab itu membuat laporan kepada instagram agar Farah Dhiya memadamkan gambar miliknya.

Boleh dikatakan 90% artis mengalami keadaan yang sama termasuklah Nora Danish yang turut di spam oleh peniaga peniaga online di instagram beberapa minggu lalu gara gara artis artis Malaysia enggan follow akaun Instagram milik peniaga online sehingga menyebabkan Farah mengeluarkan statement dalam bentuk gambar seperti di bawah ini.


 Disebabkan terlalu geram, Farah turut memberi komen sebagai peringatan kepada peniaga penaiga online di Instagram.
 Hal ini turut diperakui oleh peminat setia farah

Dua minggu sebelumnya Farah Dhiya mengamuk juga gara gara di tegur peminat tengtang penggunaan pewarna kuku yang dipakai oleh Farah.

Walau bagaimanapun Farah tak kisah sangat hal ini kerana beliau mengakui ini juga sebahagian kelemahan dan kesilapan beliau. Cuma apa yang dikesalkan adalah cara menegur yang salah dan menyakitkan hati sesiapa sahaja yang membacanya.




No comments:

Post a Comment