Follow Pena Hiburan

Rebecca Nur Al Islam Berperang Dengan Erma Fatima Di Instagram


Ingatkan bila Mahkamah dah umumkan keputusan tuntutan saman oleh Rebecca Nur Al Islam terhadap Rumah Karya Citra (M) Sdn Bhd  milik Erma Fatima, perkara ni boleh berakhir dengan Aman. Tak sangka ianya berlarutan hingga menjadi perang di Instagram.

Artikel Berkaitan:
Bermula sebagai luahan isi hati, dan sekarang dah mula tunding menunding. yang telah di post oleh Rebecca pada waktu siang 8/11/2013

Kemudiannya dibalas update oleh Erma Fatima pada hari yang sama


Post dibawah ni telah di post oleh Erma Fatima pada 8/11/2013 waktu malam

Pagi 9 /11/2013 Rebbecca membalasnya seolah olah mengjek post yang dibuat Erma Fatima

Mungkin disebabkan geram dengan ejekkan yang dibuat Rebecca Nur Al Islam, Erma Fatima update pula post ni pada 9/11/2013 lebih kurang jam 10pagi
Tak sangka bila Erma Fatimah update pasal keratan akhbar, ramai pengikut setia Erma Fatima Bersimpati terhadapnya. Berikut SS yang Kanda Dinda berjaya dapatkan.

Mungkin kerana nak redakan ketegangan maka Rebecca update photo ini.


Namun penyokong Rebecca juga tidak berdiam diri dengan kenyataan yang dibuat oleh Erma

Kanda Dinda nak tinggalkan sedikit pesanan buat Erma Dan Rebecca. Yang kalah tu tak perlulah bersedih, Mahkamah dah buat keputusan, kalau tak setuju dengan keputusan mahkamah, fight lagi. Yang menang jangan terlalu bangga dan cepat puas hati, Jatuh bangun seseorang manusia itu perkara biasa. YANG PENTING TAK SIMPAN DENDAM DAN YANG TERBAIK SALING MEMAAFKAN.

No comments:

Post a Comment